Första Månaden, Check!

Halloj halloj Kicko bakom spakarna här.

Nu har det gått 1 månad sedan vi startade med CellRESET-Programmet, Vita dagar, Gröna dagar är det som har varit standard. Nu var mitt mål med detta INTE att gå ned i vikt, även fast jag tappat ca 2.5 kg i onödig vätska och slagg från utrensning, så har mitt mål varit att rena min kropp ifrån låt oss säga dagens alla gifter. Med förvånande resultat av detta so far har jag fått

  • Bättre vanor
  • Bättre kost
  • Slutat snusa
  • Bättre sömn
  • Jämnare energi under hela dagen
  • Stabilare magfunktioner
  • Mera morgonpigg
  • Bättre humör (bortsett ifrån första veckan)
  • Bredare kunskap om alternativa och nyttiga maträtter
  • Mycket bättre träningsvanor
  • Mindre matkassa (Billigare att köpa rätt mat 🙂 )
  • Har inte ens varit snorig eller en uns av sjukdom under hela Januari

Så, jag kan helt klart säga att än så länge har det varit så jäkla worth it! Jag kan bara se positiva resultat hittills och rekommenderar varmt alla som vill uppå detsamma, att köra programmet, bi-effekterna av detta kan dock leda till

  • Mindre eller inget sötsug
  • Onödigt mycket energi
  • Sprudlande livsglädje
  • Jobbigt positiv attityd till allt och mot alla
  • Ett strålande ”Shine” som kommer att färga din persolighet

MEN framförallt så har det varit väldigt karaktärsutvecklande och psykisk träning som har gett mig massor. Jag VET att jag har karaktär att stå emot den där chokladkakan som ropar efter mig på affären, Jag VET att jag inte behöver ta den där söndagspizzan, Jag VET att den eller den saken är onyttigt och att jag väljer att inte svepa ner den i matkorgen TROTS att det bara skriker i huvudet, för jag har tagit Kontrollen över hela min kropp, hjärnan och kroppen skickar massor med impulser om behov och sug, MEN det är ta mig fan jag som säger vad som gäller.

 

I’m in control, are you? 

 

Nu återstår det 2 månader av programmet och jag kommer att börja fasa in lite andra saker och förväntar mig grymma resultat i gymmet. Nu måste jag avsluta och springa er till tvättstugan!

 

Tjillivippen

Kommentera

